Premio Mellor iniciativa Europea Acting - Ginebra 2015 Premio Mellor webserie VO Galego - Carballo Interplay 2017 Mellor vídeo opinarmos - Premio Youtubeir@s 2017

Asociacións

Asociacións do pasado e do presente de San Sadurniño nas sete parroquias.

Asociación de Veciños e Veciñas "Xuntanza de Lamas"

O Chao, Lamas, 1979

A Asociación de Veciños e veciñas de Lamas comezou a funcionar en agosto de 1979, seguindo o ronsel da AAVV de Igrexafeita (1978) para dinamizar a vida cotián da parroquia con actividades de todo tipo. A mais coñecida dende o 2007 é a Feira de Artesania e degustación de carrilleiras que se realiza a primeiros de xuño. O seu actual presidente, Cándido Muiño Novo, explícanos as orixes e obxectivos da AAVV que conta con 180 socios. Descarga o documento con novas curiosas publicadas en Pumariño nos inicios da Asociación e o programa da Feira de artesanía do 2014.

  • Asociación de Veciños e Veciñas "Xuntanza de Lamas"

  • Local da Asociación de Veciños e Veciñas "Xuntanza de Lamas"

  • Fonte no local da AVV Xuntanza de Lamas

  • Promesa de construcción do Local asociativo LVG 22.5.2004

load

Documentos:

Inicios da AAVV de Lamas segundo o Pumariño (1979)
Cartaz da Feira de artesanía e degustación de carrilleiras 2014

Comentarios

EDUARDO VIDAL GORIN

2015-03-01 09:54:28

Hola ,quería saber un nº de teléfono pa contatar con ustedes

Miguel

2017-02-02 17:03:14

Estimados Señores De todos son conocidos los problemas que está habiendo en Galicia con el catastro y por eso quería presentarle una Gestoria Catastral, especializada en temas del catastro en colaboración con una Asesoria de la comarca. Si lo desean, demos hacer una reunión con sus socios e invitados que considere y dar una pequeña charla de los problemas que está habiendo con el catastro. (Estas reuniones ya las hemos hecho con otras asociaciones de otros Concellos y la gente quedó muy satisfecha). Estaré encantado de que se pongan en contacto con nosotros para los miembros y amigos de vuestra asociación en el teléfono 692933840 - Miguel. Dándole las Gracias por su tiempo y esperando que sea de su agrado la propuesta que le ofrecemos, aprovechamos la ocasión para saludarles atentamente.

Máis imaxes

Temas: asociacións actuais, Lamas

Autor/a: Cándido Muiño Novo

Compartir en: